26 lipca 2013

no name two

Przedwczoraj Wawa. Znowu wydałam kasy więcej niż powinnam, ale nie mogłam się powstrzymać kupić płyty po okazyjnej cenie. Także do malutkiej jeszcze rodziny płyt dołączyła płytka Disturbed - Believe. Tak poza tym, to wiem że tego nie czyta, ale pozdrawiam chłopaka w bluzce The Prodigy który się odwrócił (podobno) gdy zaczęłam śpiewać Omen. Niestety dopiero po chwili 'śpiewania' skapnęłam się że koleś w bluzce wykonawcy którego śpiewam idzie przede mną xD Ogólnie wszystko spoko, może poza tym że jednak nie mam z kim jechać na Gojire, a samej mi dziwnie jechać.












4 komentarze:

  1. Nice blog! Would you like follow each other?

    OdpowiedzUsuń
  2. Ave! No to niezły łup! Pozdro!

    OdpowiedzUsuń
  3. Fajny blog ; )
    Zapraszam również do mnie-http://xgabbi.blogspot.com/
    +za gust muzyczny

    OdpowiedzUsuń
  4. pieknie wyglada ta lemoniada <3

    OdpowiedzUsuń